انجمن آزمایشگاه های همکار آزمون و واسنجی استان آذربایجان شرقی

East Azarbaijan association Of Test & Calibration Accredited Labs

دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن با سرپرست جدید اداره کل استاندارد استان

اخبار انجمن

1401/06/13 اعضای هیئت مدیره انجمن آزمایشگاه های همکار استان به جهت خوش آمدگویی و تبریک، با سرپرست جدید استاندارد استان،دکتر مصطفی صحرایی دیدار کردند. مهندس مجتبی مسعود ریاست هیئت مدیره در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر صحرایی تاریخچه مختصری از انجمن و فعالیت های آن ارائه و وظایف و اختیارات انجمن […]

4 دقیقه زمان مطالعه 07 سپتامبر 2023 نوشته شده توسط : مدیر

1401/06/13

اعضای هیئت مدیره انجمن آزمایشگاه های همکار استان به جهت خوش آمدگویی و تبریک، با سرپرست جدید استاندارد استان،دکتر مصطفی صحرایی دیدار کردند.

مهندس مجتبی مسعود ریاست هیئت مدیره در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر صحرایی تاریخچه مختصری از انجمن و فعالیت های آن ارائه و وظایف و اختیارات انجمن را برشمرده، برای ادامه همکاری و گسترش آن اظهار امیدواری کرد. مسعود گفت : تنها حامی آزمایشگاه ها استاندارد است که متاسفانه در برخی موارد ما را بعنوان همکار در نظر نمی گیرند. وی ادامه  داد: یکی از مواردی که برای  آزمایشگاه ها بسیار مسئله ساز شده دریافت هزینه آزمون می باشد که امیدواریم استاندارد نسبت به حل این مشکل اقدامات لازم (همچون ایجاد درگاه پرداخت در سامانه) را انجام و به نتیجه برسانند.

رئیس هیئت مدیره انجمن با اشاره به رتبه دوم انجمن در بین تشکلهای استان و دریافت مسئولیت کمیسیون استاندارد اتاق تبریز گفت : خوشبختانه با همت اعضا و همکاران انجمن و با توجه به ایجاد سطوح مورد اشاره در رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران، انجمن توانست در بین تشکلها به رتبه دوم استان دست یابد. وی همچنین همکاری انجمن استانی با انجمن ملی را خوب توصیف کرده و با اشاره به وجود 3000 آزمایشگاه در سطح کشور و همکاری انجمن ملی با آنها، فعالیتها و اقدامات انجمن آزمایشگاه های همکار آزمون و واسنجی ایران را قابل قبول دانست.
مهندس محمد روحی منشی هیئت مدیره انجمن در این دیدار ضمن خوش آمد گویی و تبریک گفت: این که دکتر صحرایی از دانشگاه و حوزه علم به این مجموعه اضافه شده اند خیلی خوب است و بنا به تجربه علاوه بر نگاه بروکراتیک و اداری به قضایا داشتن دید علمی نسبت به مسائل بسیار مهم است. روحی ادامه داد: پیشنهاد می شود دکتر صحرایی مشاوری از بین آزمایشگاه ها در رابطه با امور آزمایشگاهی داشته باشند تا بتوانند با درک کامل مسائل آزمایشگاه ها نسبت به امور رسیدگی کنند.

دکتر امیر عباسعلیزاده، نائب رئیس انجمن نیز با عرض تبریک و خوش آمد گویی آمادگی انجمن و آزمایشگاه ها را برای همکاری با مدیریت جدید اعلام کرده و گفت : آزمایشگاه ها مشکلاتی دارند که امیدواریم به مخدیریت جنابعالی و پیگیری در جلسات آتی قدامات موثری در جهت حل و فصل آن صورت گیرد.
دکتر امین بلیلا ضمن خوش آمد گویی و تبریک: گفت آماده هرگونه همکاری با مدیریت جدید هستیم. وی با اشاره به این که دکتر صحرایی از دانشگاه به جمع مدیران استاندارد اضافه شدند گفت : مدیریت جدید در صورت اتصال استاندارد و آزمایشگاه ها با مجامع علمی همچون دانشگاه تبریز رشد تحقیقات و توسعه علمی را دری پی خواهد داشت و با کمک به ارتباط آزمایشگاه ها با مراکزی چون پارک علم و فناوری در جهت تبدیل آزمایشگاه های همکار به مراکز دانش بنیان مطمئنا نتایج سرشاری را شاهد خواهیم بود.

مهندس مجید آقاپور خزانه دار انجمن نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی و تبریک اظهار امیدواری کرد که انشاالله تحولی خوب را در مجموعه استاندارد شاهد باشیم . وی با اشاره آموزشگاهی بودن و تجربه حضور در دانشگاه دکتر صرایی را در مدیریت حوزه آموزش استاندارد موثر دانسته و گفت امیدواریم بتوانیم از این تجربیات استفاده کنیم .

در پایان دکتر صحرایی ضمن تشکر از حضور اعضای هیئت مدیره گفت: با آزمایشگاه به سبک دانشگاهی کاملا آشنا هستم و انشاالله با آزمایشگاه های همکار نیز آشنا خواهم شد. ایشان ضمن اشاره به اینکه آزمایشگاه ها بازوی استاندارد هستند گفت: در جهت حل مشکلات در خدمت آزمایشگاه ها خواهیم بود. سرپرست اداره کل استاندارد ادامه داد: خواهشمندم آزمایشگاه ها در ایفای وظایف خود در زمینه تست نمونه دقت وافری داشته باشند تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم . صحرایی افزود: استاندارد نیز تمامی تلاش خود را در جهت تصمیم گیری هماهنگ و همسو با آزمایشگاه ها و رفع موانع و مشکلات بکار خواهد گرفت.

پس از این جلسه هیئت مدیره با حضور در اتاق مهندس بابک بدلی، معاونت آموزشی استاندارد، از زحمات و همکاری های ایشان در طی یازده ماه تمشیت امور جاری استاندارد استان تشکر و قدردانی کردند.

دیدگاه ها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید